Saturday, March 19, 2011

MEREWANG LAGI MEREWANG

ASSALAMUALAIKUM semua,hai aku harap semua berada dalam keadaan sihat walhafiat belaka........

Asyik balik kg jer aku nie,raya china balik doh 9 hari..............lamer giler.Bulan 3 balik plop..........almaklum lah cuti sekolah dan aku plop menghabiskan cuti hujung tahun lepas yang tinggal 5 hari............lamakankankannkan.

Dalam maser cuti sekolah nie la banyak rewang2 owh aku nie macam kakak rewang la plop...........tapi x ader pun rewang2 nie,bukan malas tapi aku kan jiwa muda.............rewang2 nie bagi jer la orang tua......Dalam membuat kenduri nie paling leceh nie kerana.....lepas kenduri rumah akan bersepah n berserabut,maka timbul la lalat yang tidak diundang.......maser cuti sekolah baru2 nie mysepupu kahwin,hai biler la aku nak kahwin nie asyik attend kenduri orang lain jer......huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu............bab kata ustazah la insyaallah ALLAH dah sediakan jodoh untuk kita jgn risau,aku pun malas nak pikir sangat skarang nie.

Tengok keluarga ku pink semua cayalah exsitednyer,yang pakai baju merah tu la mysepupu ku.samer jer calour n corak kami kan.Tu adalah kain yang aku cari kat kuala lumpur hari tu bersama kakak ku,kakak ipar n anak2 buah ku.Sungguh meriah la kenduri hari tu,almaklum lah anak perempuan pertama yang dah kahwin.

Nie la penggantinyer,yang suami cikgu sek men grik.....n isteri nyer doktor gigi kat klinik selising......berjumpa melalui kawan si isteri,mereka bertunang bulan 8 tahun lepas,maser tu aku dok jepun x dapat la nak ettand pertunangan mysepupuku yang bernama nurhaziani kamaruddin yang ku panggil kak chik....maka masa kenduri kahwin hari tu aku terpaksa tolok tawaran g jepun,kalau aku g jepun mesti x dapat attend kenduri tu kan.Nie la gambar selepas akad nikah yang berlansung selepas semayang jumaat.

Nie la gelagak kami,ketawa paling last antara kami berlima setelah kak chik kahwin.............kami memang rapat sejak kecik lagi bermain bersama.apabila sorang dah berpunya aku raser macam lain entah la x th nak bagi tahu macam maner rasa macam jauh jer.Tapi x apa tahniah bwat kak chik,muga2 kita rapat ibarat keluarga sampai biler2.Insyaallah mungkin kalau aku ader jodoh aku akan menyusul selepas mu chik........p/s::sebenarnyer maser tulis nie aku aser nak menanggis jer kehilanggan,
antara gambar2 yang aku suka dalam gambar kenduri kahwin.

Nie la maser bersanding,yang pengampitnyer pakai baju moden.Pengampit perempuan adiknyer yang bernama nurhafiqah..........aku panggil pikah jah kedier.yang penggapit lelaki plop adik aku jena,tenggok baju adik aku baju kemeja moden,setakat nie aku x tenggok lagi pengapit pkai baju kemeja,yang ader pakai baju melayu.moden dah sekarang.......zaman dah berubah,dunia dah maju........hihihihihih
NIE LA HANTARAN BELAH PEREMPUAN
NIE LA HANTARAN BELAH LELAKI.....maap la gambar x berapa jelas........
Nie la aku pantang nampak makanan x sabar2 nak ambil makanan,aku jadi macam pening tenggok makanan banyak dan corak cantik2 plop tu.geram jer aku tenggok laut..............hihihihihihihihi sajer jer sebenarnyer aku nak menyenduk makanan ker meja penggantin......nie saper la amik gambar nie........tapi x apa i like i like.


Ok la setakat nie sahaja la aku mencoretkan aper yang terlintas dikepala aku............ok wassallam.....sayonara.

No comments: