Wednesday, July 2, 2014

NAK DUIT X..........

Hangpa nak duit x.....................x perlu keluarkan duit cuma daftar dlm nie......


x percaya, aku pun sama x percaya jugak.....


check nak tunggu dalam sebulan betul ke masukkkkkkkkkkk


http://monthlyyouth.com/?ref=27056
 cuba klick sini

Wednesday, May 28, 2014

laman web yang femos

sekarang femos dengan iklan spshops klu berminat boleh la masuk link nie ye (https://www.spshops.com/SitiKettySidek). nak membeli ke, nak berniaga ke boleh semua ada dalam nie...........if berminat boleh tinggalkan meseg ye. malah dapat keuntunggan lagi........untuk menambahkan punca pendapatan boleh la.

Saturday, February 2, 2013

SEPUAS HATI

Assalamualaikum uoll
 lama x bersua kan kito..........hari nie aku nak berkongsi sesuatu benda yg kito semua minat dan aku juga tahu ada jugak org yg x minat. Nak tahu x aper benda tu......aku br jer buat tadi.Amik resepi kat google.
 mesti korang nak tahu kan.............

NAH INI DIER............mahu ka

 ada sesiapa berminat x, datang jer umah aku.........ada,x ada blkg kira yer sekali siap hbs terus x blh simpan doh. sedap hingga menjilap jari n pingang2 skali.......hihihihihi




Friday, January 25, 2013

TAHAP KEBOSANAN YANG MELAMPAU

ASSALAMUALAIKUM SEMUA

 Aku x tahu nak buat aper dah, keja aku skarang makan tidur n nonton tv. Semua keja x boleh nak wat dah.ngemas umh dah buat tadi.
Semua game dalam fb aku dah jelajahi, boleh dikatakan semua game aku dah terokai....puah wei lok.
Dah pinar mata nie asyik dok depan komputer ajer. dah la mak marah tv pasang jer dari pagi sampai petang
Ini lah sedihnyer jadi penggangur yg berdidikasi dan x terlatih.
Kadang2 mikir jugak aku cam mner la nak hidup sampai setahun lama nyer x ada kerja...........mati kutu aku gamaknyer.dah la x blh pergi mner...huhuhuhhuhuhuhuhu
Nantikan tinggal kat shah alam duit habis ada jugak pas2 gak x ada keja nak wat......tambah bosan la gamaknyer 
Baik aku blk kg.....duit x habis. Tapi sampai bilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aku dah bosan
huhuhuuhuhuhu.

ok la sampai sini sahaja la.

Saturday, January 19, 2013

PENGAKHIRAN DI PTM

Ok kita sambung citer balik yer...........

ASSALAMUALAIKUM SEMUA N SALAM SEJAHTERA
Bermula aku disini sebagai pekerja yg berdidikasi........................ chewah masuk bangkul sendiri nampak
x bg dah org lain can..
disini la bermulanya aku sebagai chakakensa di PTM, suka duka tempuhi bersama dalam mengharungi segala onak duri dalam chakakensa........
setiap ceruk, setiap benua, setiap lurah, sanggup rintangi bersama...........amboi ayat x boleh tahan aku nie.sekarang hanya tinggal memori n kenangan sahaja........Tersangatlah rindu akan suasana sedemikian,adakah sama dengan tempat kerja baru.....

Setiap momanten, setiap apa tah x tahu la plop.hehehehe setiap ajaran yang diberikan akan dipergunakan ditempat baru.Setiap keringat akan dikenang. Dimana2 jua berada jasa kalian akan ku kenang... p/s:bukan lubang hidung mu akan ku kenang tetapi jasabakti korang akan dikenang.


Setiap keringgat akan diperjuangkan biar sebati ngan usaha yg dicurahkan, walaupun sebesar zarah ganjaran akan dikorek sampai ke lubang mata air....hehehehehehhe.lebih2 plop aku nie.Bagi menuntuk hak yg telah diamanahkan oleh generasi yang terdahulu. Syabas abang2 kiter terrrrrrrrr.....anda lah hero ptm yg sejati.....

Kilang dah tutup,aku x tahu nak keja apa lagi......agak2 korang sesuai x aku keja nie wat sementara waktu ,masuk keja kat tempat baru.


Segala apa yang tertulis cuma gurauaan semata2.
THANKS UOL IN PTM jasa bakti korang akan aku kenang.Aku memohon kemaafan kalau ada salah silap n tingkah laku.
WASSALAM SEMUA WARGA EX-PTM yg mengenali hamba.






Friday, January 18, 2013

HIDUP SEORANG PENGANGGUR

Assalamualaikum uol
 Lama i x mengupdate blog yer.........ayat dekat kepala nie dah naik tepu dah.
Aku pun x tahu dah nak wat ayat cam mner..........

Alkisah la aku sebagai penganggur terhormat di dalam negara............ait cam aku sorang jer penganggur dalam dunia nie.
sungguh membosankan hidup sekadar menternak lemak dalam badan, menanam benih dalam gigi.Badan
dah macam aper dah nie.....
Baru 1 bulan menternak mner yg ada dah rasa bosan yg teramat sangat cam mner la penganggur yg sedia ada dimsia @ dunia cam mner la diorg hidup.....
Kerja dah cari tapi semua lepas raya china start keja..........pihak kilang bg ke, oh tidak itu aku yg mitak.
Kenapa mitak selepas raya china? good quation" 
Adik mahu kahwin dar........orang baru kan susah nak dpt cuti, jadi aku amik kesempatan nie la. Faham uoll

Mesti korang nak tahu kan kenapa aku jadi penganggur terhormat kan,nanti kita jumpa lagi, aku cerita ye.jangan kemana2

ASSALAMUALAIKUM SEMUA 
SALAM SEJAHTERA

Saturday, July 21, 2012

berjalan jauh kita

Assamualaikum uol,dah lama aku x mengupdate blog.....rindu la plop nak menaip nie.tu la terlampau sibuk ngan keja yg tak seberapa nak banyak.
Aku sibuk ngan keja ke @ dgn apa nie.kilang x ada la maju sangat dari dulu.
Biaser r klu keja kat kilang kesanyangan aku nie........ada ader keja yg perlu @ yang kena buat yg x ada sangkut paut dgn kita........aduh tu kilang kesanyangan aku.
Bulan lepas baru balik dari filipina.......wat aper yer kat sana. Buat keja la.....cam tu la kalau keja kat kilang kesayangan aku tu. Kalau x wat kerja dalam negara kena g oversea la gamak nyer. Tu yang bestnyer

Nak memulakan perjlnkan kita amik gbr dulu kat luar KLIA, aku n diana jer yg pergi....
Nie la hotel aku duduk selama 1 mgu semasa aku dok kat filiphina.
Tengok la bilik aku, best la jgk duduk kat sini.
Sarapan kat sini jer, sekadar makan roti n pancake je yg blh makan.
Kesiannyer terlebih dahaga nampak, sampai 5 botol sekali air mineral.
Kawan baru aku kat filiphina......baik sangat2.

SHOPING TIME
Sayang malam mgu je ada, tp aku hr sabtu dah balik msia.




Nie la bas diorang, nama kat sana maurika. Best la jgk naik nie.


Balik time........maser check in boleh plop jumpa 2 mamat nie.




Ok la uol sampai disini sahaja............nanti kita jumpa lagi. Wassalam.