Friday, January 18, 2013

HIDUP SEORANG PENGANGGUR

Assalamualaikum uol
 Lama i x mengupdate blog yer.........ayat dekat kepala nie dah naik tepu dah.
Aku pun x tahu dah nak wat ayat cam mner..........

Alkisah la aku sebagai penganggur terhormat di dalam negara............ait cam aku sorang jer penganggur dalam dunia nie.
sungguh membosankan hidup sekadar menternak lemak dalam badan, menanam benih dalam gigi.Badan
dah macam aper dah nie.....
Baru 1 bulan menternak mner yg ada dah rasa bosan yg teramat sangat cam mner la penganggur yg sedia ada dimsia @ dunia cam mner la diorg hidup.....
Kerja dah cari tapi semua lepas raya china start keja..........pihak kilang bg ke, oh tidak itu aku yg mitak.
Kenapa mitak selepas raya china? good quation" 
Adik mahu kahwin dar........orang baru kan susah nak dpt cuti, jadi aku amik kesempatan nie la. Faham uoll

Mesti korang nak tahu kan kenapa aku jadi penganggur terhormat kan,nanti kita jumpa lagi, aku cerita ye.jangan kemana2

ASSALAMUALAIKUM SEMUA 
SALAM SEJAHTERA