Monday, May 2, 2011

PULUT BIN DURIAN

Sudah lama aku tak mengupdate blog,.....Almaklumlah duit x braper ader nak bayar brodband.Nak g cc balik lambat.........sampai rmh dah jauh malam.....aku nak mencoretkan kisah ku yang sunyi sepi selama sebulan nie....kemana aku pergi yer........hemhemhem.......emmmmmmmmmmmm.oh ini kisahnyer.


PULUT BIN DURIAN
Aduh siapakah gerangan ini,kenal ker tak yer.......Anak siapa nie.,dok mana x tahu la plop.umur braper..........................Dah keja ke belum,ker masih blajar lagi........weii la aper yang aku mengarut nie.....x tentu hala pulut bin durian nie bukan namer orang,nama haiwan ker,nama benda.Dier adalah sejenis makanan yang diperbuat dari pulut..........itu memang semestinyer x kan dari nasi yer.....dah namer pulut kan kan kan kan.........Dimakan dengan durian berserta santan n gula melaka.fuhhhhhh mengamcam dah la 1 tahun aku x dpt makan buah nie............ini disebabkan oleh aku berada di jepun,apabila aku balik jer musim dah habis.kempunan la aku nak makan durian @ pulut durian............


Nak dijadikan story hikayat pulut durian..........yang dilakonkan oleh siti ketty n fiq.Maka bermula lah kisahnyer,durian dibeli kat gerai menghala umah kakak ku kat saujana putra.......belilah kami sebanyak 6 biji.......Dibawa dengan mengunakan moto...............Adow sungguh tajam durimu sehingga menikam kelubuk pahaku...........sampainyer hati............ader hati ker sidurian nie.....hihihihihihihihihi.


Maka makan la aku sipulut durian nie........dengan marvellous tersangat2 habis 1 biji aku bedal sampai x ingat dunia....ingat2 jangan kata x ingat gak kuasa ALLAH  tow.Maka habis la 6 biji kami bedal........oppppp 1 biji la x habis.......aku wat balik untuk makan ngan budu.......my faberet pencecah........ooooooooo


ok la wassalam...