Tuesday, March 13, 2012

CUTI SEK VS BEKWOH

Asal cuti sek jer mesti ader org kahwin............................asal kahwin jer cuti sek.hihihihihihii. x blh ke buat time bukan cuti sek.......... amik cuti untuk merehatkan badan n fikiran sahaja..............adoooooiiiiiiiiiiiii.Penat g kenduri kahwin..................bukan nye aku merewang pun cuma g makan sahaja..........aper yang penat ehhhhhh.


Penat mengubah hantaran ke..............bukan byk pun............nie je.........
 Penat disebabkan oleh xckp tidur n berjalan saja.......betul x....entah, x th, i dont no.........hihihihii

Balik kg nie full scedule kenduri kahwin sampaikan x ader mser nak g beli brg wat org pesan kesianyer diorg.....


 nie sepupu aku mohd khairi


kawan aku mser sek dulu, dari sek rendah hingga sek meng 1 kelas......


selamat penggantin baru uoll, semoga kekal keanak cucu...


kami jer yang datang awal.............

semua dah kahwin tinggal kami berdua sahaja......................omak kahwin kan aku...........
selalu orang bertanya kat aku mahupun kawan aku yg sebelah biler mahu kahwin............dibawah nie adalah jawapan setiap pertanyaan anda,,,,,,,,,sekian wassalam.

❤ JAWAPAN UNTUK SOALAN CEPU CEMAS ❤

» » BILA NAK KAWIN? « «
••► Hanya Allah S.w.t tahu masa yang
terbaik untuk saya kawin .

» » DAH BERPUNYA? « «
... ••► Ya , Kerana setiap orang telah
ditetapkan jodoh masing-masing .

» » DENGAN SIAPA? « «
••► Nanti Allah S.w.t akan perkenalkan
kepada saya .

» » BILA? « «
••► Bila kami dah dipertemukan .
InsyaAllah jemput la datang ke walimatul
urus saya nanti .

→ Janganlah selalu bertanya bila orang tu
nak kawen kerana semua rahsia itu terletak
di TANGAN ALLAH SWT . Sampai masa Allah
S.w.t akan membongkarkannya . InsyaAllah