Friday, January 25, 2013

TAHAP KEBOSANAN YANG MELAMPAU

ASSALAMUALAIKUM SEMUA

 Aku x tahu nak buat aper dah, keja aku skarang makan tidur n nonton tv. Semua keja x boleh nak wat dah.ngemas umh dah buat tadi.
Semua game dalam fb aku dah jelajahi, boleh dikatakan semua game aku dah terokai....puah wei lok.
Dah pinar mata nie asyik dok depan komputer ajer. dah la mak marah tv pasang jer dari pagi sampai petang
Ini lah sedihnyer jadi penggangur yg berdidikasi dan x terlatih.
Kadang2 mikir jugak aku cam mner la nak hidup sampai setahun lama nyer x ada kerja...........mati kutu aku gamaknyer.dah la x blh pergi mner...huhuhuhhuhuhuhuhu
Nantikan tinggal kat shah alam duit habis ada jugak pas2 gak x ada keja nak wat......tambah bosan la gamaknyer 
Baik aku blk kg.....duit x habis. Tapi sampai bilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aku dah bosan
huhuhuuhuhuhu.

ok la sampai sini sahaja la.

Saturday, January 19, 2013

PENGAKHIRAN DI PTM

Ok kita sambung citer balik yer...........

ASSALAMUALAIKUM SEMUA N SALAM SEJAHTERA
Bermula aku disini sebagai pekerja yg berdidikasi........................ chewah masuk bangkul sendiri nampak
x bg dah org lain can..
disini la bermulanya aku sebagai chakakensa di PTM, suka duka tempuhi bersama dalam mengharungi segala onak duri dalam chakakensa........
setiap ceruk, setiap benua, setiap lurah, sanggup rintangi bersama...........amboi ayat x boleh tahan aku nie.sekarang hanya tinggal memori n kenangan sahaja........Tersangatlah rindu akan suasana sedemikian,adakah sama dengan tempat kerja baru.....

Setiap momanten, setiap apa tah x tahu la plop.hehehehe setiap ajaran yang diberikan akan dipergunakan ditempat baru.Setiap keringat akan dikenang. Dimana2 jua berada jasa kalian akan ku kenang... p/s:bukan lubang hidung mu akan ku kenang tetapi jasabakti korang akan dikenang.


Setiap keringgat akan diperjuangkan biar sebati ngan usaha yg dicurahkan, walaupun sebesar zarah ganjaran akan dikorek sampai ke lubang mata air....hehehehehehhe.lebih2 plop aku nie.Bagi menuntuk hak yg telah diamanahkan oleh generasi yang terdahulu. Syabas abang2 kiter terrrrrrrrr.....anda lah hero ptm yg sejati.....

Kilang dah tutup,aku x tahu nak keja apa lagi......agak2 korang sesuai x aku keja nie wat sementara waktu ,masuk keja kat tempat baru.


Segala apa yang tertulis cuma gurauaan semata2.
THANKS UOL IN PTM jasa bakti korang akan aku kenang.Aku memohon kemaafan kalau ada salah silap n tingkah laku.
WASSALAM SEMUA WARGA EX-PTM yg mengenali hamba.






Friday, January 18, 2013

HIDUP SEORANG PENGANGGUR

Assalamualaikum uol
 Lama i x mengupdate blog yer.........ayat dekat kepala nie dah naik tepu dah.
Aku pun x tahu dah nak wat ayat cam mner..........

Alkisah la aku sebagai penganggur terhormat di dalam negara............ait cam aku sorang jer penganggur dalam dunia nie.
sungguh membosankan hidup sekadar menternak lemak dalam badan, menanam benih dalam gigi.Badan
dah macam aper dah nie.....
Baru 1 bulan menternak mner yg ada dah rasa bosan yg teramat sangat cam mner la penganggur yg sedia ada dimsia @ dunia cam mner la diorg hidup.....
Kerja dah cari tapi semua lepas raya china start keja..........pihak kilang bg ke, oh tidak itu aku yg mitak.
Kenapa mitak selepas raya china? good quation" 
Adik mahu kahwin dar........orang baru kan susah nak dpt cuti, jadi aku amik kesempatan nie la. Faham uoll

Mesti korang nak tahu kan kenapa aku jadi penganggur terhormat kan,nanti kita jumpa lagi, aku cerita ye.jangan kemana2

ASSALAMUALAIKUM SEMUA 
SALAM SEJAHTERA