Saturday, July 21, 2012

berjalan jauh kita

Assamualaikum uol,dah lama aku x mengupdate blog.....rindu la plop nak menaip nie.tu la terlampau sibuk ngan keja yg tak seberapa nak banyak.
Aku sibuk ngan keja ke @ dgn apa nie.kilang x ada la maju sangat dari dulu.
Biaser r klu keja kat kilang kesanyangan aku nie........ada ader keja yg perlu @ yang kena buat yg x ada sangkut paut dgn kita........aduh tu kilang kesanyangan aku.
Bulan lepas baru balik dari filipina.......wat aper yer kat sana. Buat keja la.....cam tu la kalau keja kat kilang kesayangan aku tu. Kalau x wat kerja dalam negara kena g oversea la gamak nyer. Tu yang bestnyer

Nak memulakan perjlnkan kita amik gbr dulu kat luar KLIA, aku n diana jer yg pergi....
Nie la hotel aku duduk selama 1 mgu semasa aku dok kat filiphina.
Tengok la bilik aku, best la jgk duduk kat sini.
Sarapan kat sini jer, sekadar makan roti n pancake je yg blh makan.
Kesiannyer terlebih dahaga nampak, sampai 5 botol sekali air mineral.
Kawan baru aku kat filiphina......baik sangat2.

SHOPING TIME
Sayang malam mgu je ada, tp aku hr sabtu dah balik msia.




Nie la bas diorang, nama kat sana maurika. Best la jgk naik nie.


Balik time........maser check in boleh plop jumpa 2 mamat nie.




Ok la uol sampai disini sahaja............nanti kita jumpa lagi. Wassalam.

No comments: