Thursday, March 17, 2011

kenangan terindah

Dah lama aku mencari gambar last year2010 kat ptm,x tahu kemana menghilang.........uper2nyer aku salah letak @ bahasa yang betulnyer aku silap copy kat laptop adik aku.punya la aku menyolakar laptop nye maka aku jumpa la gambar tu.memang kenangan yang x dpt dilupakan oleh mata kasar ku.
 kakak yang paling sporting n yg disayangi

 geng kapak der........tengok tu k.ina pegang kapak....tema geng kami.

 cayalah sek2 kito

 banyak tol la makanan tow.

 aik tangan saper tow.......x sabar ker kak nak tapau...........hihihihihi

 tenggok kesian k.ita nak nasi x dilayanyer.coz nak bergambar.

banyaknyer makanan n kacang....

 berkesempatan bergbr ngan low.

 bersama exboss yang sporting,n the great bos........

 kepoyoan abg khus berleluasa,jgn mare abg khus........

 aku nie buat adengan 18sx ker ohhhhhh tidak

 adegan mengoda dari k.yaya.

 memang pantang nampak kek aku nie..........

 adegan giler2 

 berday girl...........si farah fauzana.......suka2 jer tkr nama org yer........

sekali suap terus msk mulut k.yaya

 nie memang kelaparan tahap kak limah dapat kek......filem baru yang muncul nanti...hihihihihi

 bersama okasan.........si dady k.yaya n bapak angkat bdk ipqc3.

 with yanaisan yang ngok ngek,dan ngoh ngeh ngok......sib baik la yanai x faham.......hihihihi

tak lepaskan peluang bergambar ngan yanai n oka.......

 with kak ina.........miss u 

 adegan mentapaukan maner yang ader diatas meja......

selepas makan kita bersenam plop...........supaya makanan boleh hadam dengan cepat....hihihihihi

Ok la setakat ini sahaja la aku mencoretkan aper yang terlintas difikiran
silap bahasa maaf yer.antara yang terlibat tidak berkaitan dengan yang hidup mahupun yang mati...........yang terlibat adalah budak2 dalam gambar sahaja..harap maklum yer.......

No comments:

AcuRoseDay