Wednesday, March 23, 2011

LAST LAST LAST


Aper yang last nie...........jangan la bwat gini.apa yang last hari ker,no last ker.............duit last ker,sampai last ker...aper yang lastttttttttttttt...oh tidakkkkk tahu.

Hari nie hari aper yer.............baru hari rabu,lambat lagi hari jumaat,last keja ker nie?oh tidak bukan..habis aper.....last aper tak tahu aku.

Aku masih sekolah lagi ker,@ masih belajar lagi ker...........kemana boleh terkeluar no last nie..........ker no tel yang last,braper yer no tel aku yang last.....ooooo aku tahu no tel yang last no 8.yeyyeyeyeyeyye dah dapat jawapan............Bukan jugak.ohhhhhhhhh tidak last aper nie?

Duit last ker..........last untuk aper yer duit nie,nak kata bayar hutang EON x ader asernyer..kalau beli barang aku bayar cash  lagi x mitak sedekah pun @ minta derma pun..apa yang last nie.......?

Sekarang aku baru tahu rupa2nyer kak fidzah yang last pada 22/3/2011 bersamaan hari selasa.sempat la aku bergambar ngan beliau.kak fidzah nie merupakan eng kat tempat aku keja sekarang iaitu kat polymatech seksyen 26 shah alam.Seorang yang low profil.Sepanjang berkerja ngan beliau merupakan seorang yang seteright(betul ker tak tu ejaannyer dier)hihihihihi.x boleh bengkang bengkok doh.tapi seorang yang didikasi dalam menjalankan kerja beliau.dier la salah seorang yang mendengar masalah kami tentang kerja n masalah dalaman selepas kak farhana.i like i like..aku harap kak fidzah akan sucses dalam apa jua bidang yang diceburi x kira la bidang aper pong.HA nie yang pengting semoga cepat2 kahwin n dapat zuriat.UOL singgle tau kak fidzah nie saper yg bujang tu boleh la ngorat...........hihihihihihiihi bergurau jer...oppp silap dier dah ader pakwe la.Nanti tengok la gelagak kami bergambar bersama kak fidzah....
 kak yaya.kak fidzah,saya n kak onie.............semua kakak2 saya jer adik2

 sempat lagi tu menyelik,n tangan kak onie yang amik gambar nie.........

 nie la kak fidzah

 nie adalah selingan semata-mata tiada kena mengena yer........tunjuk bakat jer........bakat aper yer?sila jawab ce cite ce cite ce cite........

awatnyer riena cam tiang jer,kaku jer.....sedang nyanyi lagu negara ku ker.......bagus2 ader kemajuan nie...........semangat patriotik,semangat cintakan masia...............chewah bersemangat waja nampak.Riena la yang ganti kak fidzah.kita akan berkerja sama untuk polymatech yer......berkerja bersama untuk memajukan ptm,n menepis segala bentuk cabaran dari custemur yang ngok ngek............nanti kita boleh la berperang bersama ngan jepun2 yer.........nak berperang ngan jepun kena panggil farhan nie.oh yer ker nie...........macam x cayer jer aku ckp macam nie.
APER YANG PENGTING,,,,,,,,,,,,KERJASAMA.


Hai selepas nie saper la plop last day kat polymatech yer..........................aku ker ohhhhhhh tidak mungkin lamer lg kot last kat c2..........nak cari jodoh atau dengan kata lain calon suami..............hah aper lagi berbaris la wahai jejaka yang bujang dan ader pekerjaan yang tetap yer............amalan akidah n rohani didada teguh yer.........amik no amik no....ce citer ce citer............hihihihihihihii

ok la WASSALAM........


1 comment:

siti ketty sidek said...

sedihnyer la pas sorang sorang bereti.........