Saturday, June 25, 2011

GILER KUASER

Kemana hilangnyer............melarikan diri ker,dilarikan ker....waduh2 sudah digomong aper sih masalahnyer
Wei la aper  ke hel nyer nie terkeluar ayat indon........
Entah la sejak akhir2 nie.......ramai sangat org berenti keja kat kilang kesayangan aku tow..........baik operator,hod,maneger,eng,supervisor,makcik2,kakak2,abang2..............ayah2 n mak2 ker .aik nak kata ayah aku,lama dah tiada.............mak aku ,x mungkin.
Budak indon dah separuh jer lagi tinggal,nepal punya budak pun sama tinggal separuh jer lagi..................x tahu la kemana menghilangnyer makhluk2 kilang kesayangan ku itu................sekarang hanya tinggal mamak kesayangan budak2 ipqc3.....mamak ku itu diibaratkan hod,dier la eng,dier la supervisor,dier la maneger.........uitttttt nak jadi GK betul la,tahu ker aper tu gk(GILA KUASER)Almaklumlah semua bos2 dah tiader.....kesihan aku tgk kakak sorang tu....semua nak hendle.......baik dalam sampai product tu nak htr keluar @ bhs saintifiknyer exsport la.....kadang2 jugak nak marah ader aku ngan dier nie.marah2 pun tapi aku ikut jugak aper yang disuruh nyer.........kesian aku tgk kakak sorang nie...........walau apa2 pun aku akan bantu beliu selagi kudrat aku diperlukan di kilang kesayangan aku tow..............n x akan tinggal kan mamak ku keseorangan dalam menghadapi kerenah manusia yang berpangkat lebih besar dari dier.......

No comments: