Monday, March 28, 2011

MONDAY BLUESS

Aper kejadah namer rimau la nie,makanan ker...........pakaiyan ker.Mencompiuskan diri sendiri..^_@.
Bagi yang berkerja dibandaraya @ luar pada pantai timur akan memulakan kerja pada hari isnin.......Maka terjadilah monday blues......@ bahasa sainstifiknyer entahla korang pikir la sendiri.......sib baik x samer ngan ayat nabilkan2.


Dah la aku terbgn tepat2 jam 6.15 pagi............faham2 sendiri la kalau bgn lambat kena msk keja kul 7,cam ner korang bersiap.......mesti kelam kabut kan.......But no me.....aku menyiapkan diri cam biaser,mcm bgn awal pagi.....walaupun jantung aku dap dup dep dop dip..........siap2 jam 6.45 trn terus tgu teksi.......


teksi nie satu hal ketika kita nak x ader plop,kalau x nak ader plop.......ngeh ngoh betul la teksi nie...........teksi jer bukan drevar  yer........baca betul2.dapat plop teksi yang kaki sembang serabut kepala otak aku nak menjawabnyer.Semantara drevar teksi pot pet pat pit put aku mengiakan ajer.....sambil dalam hati bosen wei lok pok cik nie.........


Sampai jer kat kilang aku berlagak cam biaser..........cam x ader masalah yang berlaku........memang bukan masalah diorang pun...........diorang mesti cakap peduli aper,ada aku kisah............Sib baik la production slow tahap kereta kura2........bukan binatang kura2 yer........baca baik2.Ok la setakat nie sahaja la aku mencoretkan aper yang terlintas dalam highway kepala nie.......kepala ku sedang menyanyi lagu dangdut dah.Sungguh ku x manpu menahan sakit yang teramat sangat.........ah ah ah ah ah ah ..........




JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGGI MONDAY BLUESSSSSSSSS.