Sunday, March 20, 2011

JOM TENGOK FILEM

Filem aper yer?filem seram,romantik,semasa,@ filem hikayat merong mahawangsa..????????????ahhhhh nak tengok yang maner yer........oh tidak manerrrrrrrr.hihihihihihihihii sebenarnye aku tengok filem mak limah balik umah,ahhh baru tengok,korang mesti dah tengok kan.Almaklum lah baru dapat cari citer tu.




Nak jadikan taksubnyer aku dapat  citer tu terus jer aku tengok,walaupun jam dah menunjukkan pukul 1 pagi,maka menengokla aku seorang diri........Apa x rasa takut,walaupun tengok sorang2.Dasyat2,,,,,,,,,walaupun dalam hati dup dap dep dop dip dup..............hihihihihihihi.mari la kita tengok citer tu............


tengok la lawak kan citer nie,sampaikan aku ketawa sorang2 dah la ketawa aku cam aper tah...........hantuu dengar pun lari.......hihihihihihihihiihi.


Ok la nanti aku wat masuk lagi citer yang aku suka tengok n aku sempat tengok la.

1 comment:

siti ketty sidek said...

tengok jangan x tengok..